mércores, 22 de xaneiro de 2020

ASOCIACIÓNS OU ONGs
(ASOCIACIÓN CULTURAL ALEXANDRE BÓVEDA)

Son de salientar as variadas actividades culturais, desenvolvidas quer en solitario quer en colaboración con outras entidades (AELG, AS-PG, AV Agra do Orzán, AV dos Castros, UdC, CUAC fm, etc.), en que destacan a celebración anual do Memorial de Teatro Amador “Ibán Toxeiro”. Igualmente, levamos a cabo un intenso traballo sociocultural que asenta na proxección da lingua, literatura e cultura galegas, no obradoiro de teatro, no obradoiro de xadrez, na defensa dos dereitos das mulleres, na publicación dos números da “Biblioteca Alexandre Bóveda”, nas exposicións na colaboración con diversos colectivos etc. E, ao mesmo tempo, realizamos un constante traballo de investigación con temas como o nacemento e a repercusión das Irmandades da Fala, a recuperación e divulgación do patrimonio toponímico galego, a interacción da lingua cos avanzos tecnolóxicos etc.

Resultado de imagen de asociacion alexandre boveda

https://www.acalexandreboveda.gal/

O MEU COMENTARIO:
Non estou moi familiarizado coa asociación Alexandre Bóveda pero pareceme unha asociación que ten moi bos valores que transmite coas súas actividades. Eu non me afiliaría a esta asociación porque non me gusta moito a literartura pero non quere dicir que non sexa unha mala actividade para a xente que lle gusta a literatura, senón que a min non me interesaría afiliarme. Esta asociación a coñezo porque o mue profesor de Tic´s está afiliado a esta asociación.

Ningún comentario:

Publicar un comentario